fredag den 6. december 2013

Mit lysegrå/blå babytæppe


Et af mine efterårs-hækleprojekter har været dette lille babytæppe, som jeg har glædet mig til at kunne vise frem. Det er hæklet til en fin lille dreng, som kom til verden den 28. november - og jeg håber, at det vil holde ham godt varm i vinterkulden.



Det er hæklet med Drops Alpaca-garn på en 3,5 mm hæklenål. Jeg har ikke fulgt en decideret opskrift - det er bare et stort granny square, hvor du fortsætter indtil tæppet har den ønskede størrelse. Der er en god video her hvis du vil have hjælp til at komme i gang.

If you want more info on this blanket, check out my Ravelry page here: Marielouisew

2 kommentarer:

  1. Han/vi er SÅ glade for det og bruger det også i den danske sommerkulde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg vel nok glad for at høre:)

      Slet