torsdag den 6. februar 2014

Næsten færdig...

(Dette tæppe er nu færdigt - se det endelige resultat her)

Jeg har holdt en lille pause fra dette tæppe, da jeg kastede mig over et pandebånd i tunesisk hækling og også lige synes, det var en god ide at starte på at hækle et sjal :) Men nu får jeg igen arbejdet på mit tæppe af garnrester og jeg er lige blevet færdig med at sy alle 400 ender i...puha, er glad for det nu er overstået. Nu skal de 20 firkanter så sys sammen og derefter hækler jeg 3 eller 4 rækker hele vejen rundt om tæppet og så er jeg ved at være færdig.
Hvis du vil se de to tidligere indlæg om dette tæppe, så læs mere her og her.

Og hvis du tilfældigvis undrer dig over hvor meget 400 løse ender fylder, så kunne jeg ikke lade være med at tage et billede af den ordentlige stak jeg sad med, da jeg var kommet igennem de 20 firkanter :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar